вівторок, квітня 11, 2017

Здоровому все здорово


7 квітня ми  відзначали Всесвітній день здоров'я. Здоровим бути здорово. Тому треба дбати про своє здоров'я не один раз на рік, а кожен день. Здоров'я - це не відсутність хвороб, а фізична, психологічна, соціальна гармонія людини, доброзичливе й спокійне ставлення до людей і навколишнього середовища.Щоб бути здоровим - не забувайте про фізкультуру та спорт. В бібліотеці була представлена виставка "Фізкультура, спорт, здоров'я - речі кожному потрібні".


                                                                                      Література з виставки:
  • Ільченко, О. Абсолютний чемпіон / Ільченко, Олесь. - Київ: Грані-Т, 2011. - 80 с.
  • Качеров, О. Основи здоров'я і фізична культура / Качеров, Олександр.- Київ: Просвіта, 2003. - 160 с.                                                               
  • Обертинська, А.Бережи себе, малюк! / Обертинська, Анеля. - Київ:Росава, 2005. - 128 с.
  • Очкурова, О. 50 знаменитых спортсменов Украины / Очкурова, Оксана. - Харьков:Фолио, 2004. - 511 с.
  • Паркер, С. Людина і природа / Паркер, Стів. - Київ: ТОВ "Перо", 2007. - 96 с.
  • Спорт: Дитяча енциклопедія. - Харків: Фоліо, 2004. - 317 с.
  • Стрекаль, В. Я росту! / Стрекаль, Володимир. - Київ: Веселка, 2006. - 417 с.
  • Тільман, К. Обман не робить чемпіоном / Тільман, Крістіан. - Київ: Грані-Т, 2007. - 104 с.
  • Тільман, К. Який промах / Тільман, Крістіан. - Київ: Грані-Т, 2007. - 80 с.
  • Тільман, К. Геть з поля, хлопці / Тільман, Крістіан. - Київ: Грані-Т, 2007. - 88 с.
  • Тільман, К. Воротар на вигоні / Тільман, Крістіан. - Київ: Грані-Т, 2007. - 96 с.
  • Я пізнаю світ: Медицина. - Київ: Школа, 2001. - 447 с.

   Працівники бібліотеки і учні 3 класу Всесвітньому дню здоров'я присвятили  спортивні ігри на шкільному спортмайданчику. Погода була сонячною і настрій після заняття спортом на свіжому повітрі був гарним.

Немає коментарів:

Дописати коментар