суботу, березня 21, 2020

Поезія - це життя

Щорічно 21 березня ми маємо свято - Всесвітній день поезії. Цей день було встановлено за ініціативи ЮНЕСКО. "Поезія - це стан душі, коли вона увись летить. Слова складаються в вірші - співати хочеться і жить."

 Сьогодні ми хочемо познайомити   любителів поетичного слова з   авторкою поетичних збірок,   перекладачкою Галиною Крук. Письменниця живе і працює у  Львові. Переможниця Літературної премії імені Богдана-Ігоря Антонича "Привітання життя" (1997); лауреатка премії "Гранослов" (1997) та видавництва "Смолоскип" (1997). Авторка поетичних збірок для дітей та дорослих. Вірші та оповідання для дітей друкувалися в дитячих часописах та антологіях. 2 книжки перекладені 15-ма мовами світу. Написала українсько-англійську абетку для дітей, які тільки починають вчити англійську мову.

"Я не вмію писати вірші на замовлення. Для мене найгіршою мукою в дитинстві було прохання написати якийсь вірш на день народження тітці чи бабусі. Напевно, тому, що це виглядало як якась форма насилля над своїм творчим "я". З іншого боку, є ще відповідальність за те, що робиш. І якщо ти розумієш, що своїм текстом можеш когось спонукати до чогось, то тим більше відповідальний за те, що робиш." (Г.Крук)

Поезія

Галина Крук "Доросла"(Видавнитво Старого Лева)

"Боже, якщо ти планував мені стільки всього
треба було дати мені нерви, як корабельні канати

треба було мені дати шкіру огрублу, як парусина
треба було мені дати серце важке, як якір
щоб отак кинув його за борт -
і жодні хвилі його не зрушують з місця
у відкритому морі
у відкритому як рана морі
у відкритому як смертельна рана солоному морі
кажеш мені:
греби руками, дитино, греби руками,
доки я вигадую весла"


(Дуже відповідає стану нашої душі сьогодні як на мене)              
Книги  Галини Крук є в бібліотеці "Преображенська".

Немає коментарів:

Дописати коментар