середу, лютого 09, 2022

Я в мережі Інтернет

 Завдяки Інтернету ми шукаємо необхідну інформацію, завантажуємо музику та фільми, переглядаємо пошту, спілкуємося з друзями та однодумцями. Інтернет-технології стали природною складовою нашого життя, а гаджети - не тільки розвагою, але й засобом спілкування, самовираження та розвитку особистості. Проте не варто забувати, що Інтернет - це система, всередині якої може чекати небезпека. Адже ти ніколи не знаєш, хто знаходиться по інший бік мережі. Оскільки з самого початку Інтернет розвивався поза будь-якого контролю, тепер він представляє собою велику кількість безконтрольної інформації. Тому ти маєш бути насторожі і дотримуватися певних правил:
  • Я не надаю ніякої особистої інформації (ім'я, вік, номер телефону, номер школи, місце роботи батьків тощо). 
  • Якщо я отримаю інформацію, яка примусить мене почуватися некомфортно, я одразу розповім батькам або вчителю. Мої батьки знають усіх, з ким я спілкуюсь в Інтернеті. 
  • Я ніколи не погоджусь зустрітися з тією людиною, з якою я познайомився/познайомилася в Інтернеті, без попередньої згоди батьків. Якщо я вирішу зустрітися з цією людиною, то я оберу людне місце та запрошу на зустріч кого-небудь з батьків.
  • Я ніколи не вишлю свої фото людині, з якою я познайомився/познайомилася через Інтернет, не порадившись з батьками. 
  • Я не буду відповідати на листи чи прохання, які викликають почуття дискомфорту або сорому. 
  • Я не буду ображати інших, або представлятися старшим, ніж я є насправді. 
  • Я не буду реєструватися на сайті знайомств для дорослих. 
  • Ми встановимо з батьками правила та час роботи в Інтернеті, області його відвідування.
 Більше корисної інформації, порад та вказівок ти знайдеш в наступній книзі.

Немає коментарів:

Дописати коментар